چه کنیم تا تجارتی پایدار داشته باشیم؟

هر کاری را که حساب شده و با قانون های مخصوص به خود انجام دهیم مسلما را موفقیت را در پیش می گیرد .

۱٫ تمام مخاطبان احتمالی خود را بشناسید.
زمانی که می خواهید برند خود را تعریف کنید، مطمئن شوید که نام برند و شعارهای تبلیغاتی احتمالی تان را با دقت و احتیاط انتخاب می کنید. آیا نام برندتان قابل ترجمه است؟ آیا در بازارهای دیگر نیز قابل استفاده است؟ آیا تنها مختص مخاطبان محدود یا خاصی است یا می توان آن را در سطح جهانی تبلیغ کرد؟ اگر می خواهید برندی از صفر ایجاد کنید، در ابتدا باید مخاطبان احتمالی خود را بشناسید و به ایجاد ارتباط با آنها بپردازید. این کار را بارها و بارها انجام دهید!
چه کنیم تا تجارتی پایدار داشته باشیم؟
۲٫ خود را محدود به یک منطقه نکنید.
زبان انگلیسی و الفبای لاتین رایج ترین شکل برقراری ارتباط در سراسر دنیاست. اما کشورهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که زبان انگلیسی در آنها به شکل گسترده ای استفاده نمی شود. حتی ممکن است نام برندتان در زبان های دیگر معنایی کاملا متفاوت داشته باشد. زمانی که می خواهی با مخاطبانی ارتباط برقرار کنید که هم زبان شما نیستند، حواستان را جمع کنید تا بتوانید ارتباط درست و معناداری را با آنها برقرار کنید. کمپین بازاریابی خود را به شکلی راه اندازی کنید که مخاطبان جهانی داشته باشد؛ به خصوص اگر کسب و کاری آنلاین دارید. اگر برند خود را به عنوان برندی جهانی به مخاطبان بشناسانید، رشد سریع تری را به ویژه در مورد کالاهای مجازی، تجربه خواهید کرد.۳٫ از به چالش کشیدن بزرگان نترسید.

اگر سعی تان بر این است که در صنعت خود بهترین باشید، کم کم با سایر رقبا و در نهایت با رقیب اصلی رو به رو خواهید شد. اگر جدیت و اعتماد به نفس کافی در زمینه رویکرد بازاریابی تان داشته باشید، می توانید مشتریان را به خرید کالای خود ترغیب کنید. اما این موضوع باعث می شود که رقبای بزرگ‌‎ترتان شما را زیر ذره بین قرار دهند. از این موضوع نترسید و سعی کنید که بر رقیب اصلی تان در بازار غلبه کنید. اگر آنها از شما می ترسند و محصولاتشان را با کالاهای شما مقایسه می کنند، باز هم به نفع شماست؛ چرا که به حایی رسیده اید که با بزرگان مقایسه شوید.۴٫ روی مزایای خود مانور بدهید.

چه کاری را می توانید بهتر از بقیه انجام دهید؟ آیا ارزش بیشتری به مشتری ارائه می کنید؟ آیا انطباق پذیری بیشتری دارید؟ آیا بیشتر از رقبایتان به مشتریان سازمانی تان کمک می کنید تا به برندهای بزرگی تبدیل شوند؟ اگر بتوانید با محصولات یا خدماتتان در وقت و هزینه کارآفرینان، افراد خلاق و پیشگام صرفه جویی کنید. آنها سپاسگزار شما خواهند بود و به این شکل شما یک مشتری مادام العمر به دست خواهید آورد. بررسی کنید که چه چیزی باعث تمایز کسب و کار شما نسبت به بقیه می شود. زمانی که کسب و کار نوپای خود را راه اندازی می کنید، سعی کنید فقط به مشتریان فعلی تان تکیه نکنید و به دنبال مشتریان بزرگی باشید که می توانید از آن خود کنید.۵٫ اشانتیون یا هدیه بدهید.

کمپین های خلاقانه بازاریابی داشته باشید. روابط مستحکمی با دیگران ایجاد کنید. به دنبال افراد دیگری باشید که می توانند از هدیه شما به خوبی استفاده کنند. هدایا و اشانتیون های خلاقانه تان را به افرادی بدهید که به کسب و کار شما نیاز دارند. هر چیزی را بی دلیل به عنوان اشانتیون ندهید، بلکه به دنبال روش های نوآورانه ای باشید و مخاطب مناسبی را برای هدیه های تبلیغاتی تان پیدا کنید.
بودجه کمی دارید؟ شخصی را در کسب و کاری مکمل یا مرتبط پیدا کنید و با کمک او کمپین بازاریابی راه بیندازید. موفقیت شریکتان وابسته به موفقیت شما خواهدبود. برندسازی فقط تلاشی برای جاانداختن خودتان در ذهن مشتری نیست، بلکه باید تمام سعی تان را بکنید تا ارتباطی ماندگار با مردم خلق کنید.
برگرفته از برترینها/ی

مطلب پیشنهادی

شریک زندگی هم می تواند همان شریک کاری شما باشد .

بسیاری افراد برای شراکت به دنبال شریک هایی از جنس دوست و … می گردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *