ورودی خانه و راهرو را چگونه زیباتر کنیم ؟

یکی از مهمترین و البته تاثیر گذارترین قسمت های یک خانه قسمت ورودی خانه است که تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارد .شاید  این نکته کوچک اما حائز اهمیت است .اگر دقت کرده باشید و متوجه این امر شده اید که با تغییرات کوچک میتوان ورودی زیبایی برای منزل داشته باشید .

با هم به چند عامل برای تاثیر گذاری بیشتر در رودی منزل میپردازیم:

ورودی خانه 1

ورودی خانه 11

جداسازی ورودی از سایر قسمت ها

بعضی از منازل به گونه ای طراحی شده اند که ورودی مشخص شده ای ندارند و مستقیم وارد پذیرایی یا اتاق نشیمن میشوند بهتر است قسمتی را برای ورودی مشخص کنیم و با کاغذ دیواری متفاوتی از سایر قسمت ها جدا کنیم .به نظر میرسد انجام این کار خیلی هم سخت نباشد وشاید حتی خودتان هم بتوانید آن را نصب کنید.

ورودی خانه 2

گل و گلدان

پیشنهاد میکنم در این قسمت حتما از گل و گلدان طبیعی استفاده کنید نه تنها زیبایی به ورودی خانه شما میبخشد بلکه باعث میشود انرژی مثبت هنگام ورود افراد به خانه بدهد.

ورودی خانه 3

دیواری پر از عکس

اگر ورودی خانه شما به شکل راهرو مانند است بهترین فرصت برای ایجاد دیواری پر از عکس را خواهید داشت،با توجه به اینکه ابتدا چندین عکس را از آلبوم خود بیرون بیاورید سعی کنید از ابعاد مختلف عکس برای این کار بهره بگیرید .سپس آنها را در قاب هایی با طرح های نامتقارن بگذارید  ،اگر نمیخواهید برای خرید قالب عکس هزینه ای بپردازید از کاشی های رنگی به جای قاب عکس استفاده کنید . و آنها را بر روی دیوار ورودی منزل خود نصب کنید.

ورودی خانه 4

 

نصب و ساخت یک رختکن کم فضا

برای این کار میتوانید قسمتی را  رختکن کنید یا کاغذ دیواری طرح چوب بپوشانید و چند قلاب به دیوار آن نصب کنید .

ورودی خانه 6

فرش

انتخاب یک فرش رنگارنگ که با سایر رنگهای دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد بسیار تاثیر گذار است .بهتر است برای قسمت ورودی از فرش دایره ای یا نیم دایره ای استفاده کنید.

ورودی خانه 8

آینه

شاید یک آینه خاص با طرحی متفاوت از عموم آینه ها انتخاب جالبی باشد لازم نیست برای این کار خیلی هزینه کنید فقط کافیست کمی فکر کنید و دست به کار شوید اول از همه یک آینه تهیه کنید به هر اندازه و شکلی که دوست دارید مثل دایره ، بیضی ،مثلث ،تکه تکه و …

 

برای تزیین آن میتوانید از صدف و گوش ماهی استفاده کنید یا از کاشی های خورد شده رنگ رنگی یا حتی به راحتی با کاغذ دیواری دور آن را به شکل یک قاب بپوشانید شک نکنید که بسیار زیبا خواهد شد.

ورودی خانه 8

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *