نکاتی درباره ریمل و نحوه صحیح استفاده از آن

استفاده از هرگونه وسایل آرایش نیازمند اطلاعات کافی درباره آن وسیله و نحوی صحیح استفاده از آن است  اما اگر درست استفاده نشود نه تنها شما را زیبا تر نمیکند بلکه شاید زیبایی شما را هم بپوشاند.ریمل هم جزء این دسته از وسایل است.

قابل درک است که همه ماهر نیستیم در اینجا نکاتی را درباره طرز استفاده بهتر از ریمل آورده‌ایم که می‌تواند کمک خوبی کند و نتیجه آن چشمانی زیبا تر باشد.

ریمل 1

 ۱٫ به سمت پایین نگاه کنید میبینید که   مژه هایتان را از ریشه تا انتها با استفاده از فرچه ریمل به دقت برس بکشید  . اگر می خواهید مژه هایتان پرپشت تر باشد  این کار را دو یا سه بار انجام دهید اما پس از هر بار مدتی صبر کنید تا مژهایتان خشک شود سپس دوباره شروع کنید اگر بدون فاصله اینکار را تکرار کنید مژ هایتان به هم میچسبد و حالتی زشت به چشمان شما میدهد .

ریمل 2

 ۲٫قبل از استفاده از ریمل برس ان را با دقت نگاه کنید تا ناخالصی روی ان نباشد.چون موجب لک و قطره بر روی مژه می‌شود . ماده ریمل تنها باید تا حدی روی برس باشد که آن را مرطوب کند. حجم بیشتر ماده روی برس ریمل ایجاد گوله سیاه روی مزه میکند.

ریمل 5

 ۳٫ از مژه‌های سمت بالا شروع کنید.، قلم را از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها به آرامی بکشید در همین حین سعی کنید مژه را به سمت بالا حل دهید  .

 ۴٫ برای اینکه مژه ها بهم نچسبند میتوانید قبل از خشک شده انها را با برس مخصوص مژه برس بکشید ایکار مژه های به هم چسبیده را جدا و باعث بلند نشان دادن مژه شما میشود.

ریمل 6

 ۵٫ برای مژه‌های پایین ، قلم ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و از ریشه‌های داخلی تا سمت لبه‌های خارجی بکشید. سعی کنید اصلا قلم را روی مژه فشار ندهید چون که باعث لک شدن پوست می‌شود. این کار را باحوصله انجام دهید .

منبع : دکور مد 

ست کردن رنگ لباس ها و شناخت رنگ هایی که با هم همخوانی دارند

قرمز در دکوراسیون ،ویژگی های این رنگ و نحوه استفاده آن در منزل

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *