مژه هایی زیبا و بلند با استفاده از یک سرم خانگی داشته باشیم

شما هم حتما در طول زندگی خود با ریزش مژه رو برو شده ایذ، یکی از علت های ریژش مژها رژیم های سنگین استفاده از دارو ها و مواد شیمیایی می باشد .

خوشبختانه دارو های طبیعی و شیمیایی زیادی برای رشد بهتر و رویش مجدد مژه ها وجود دارد که هر کدام با ترکیبات و هزینه های مختلف در بازار هستند و گاهی هم نتیجه خوبی بر روی رویش مجدد مژه ها خواهند داشت . اما ما امروز قصد داریم یک سرم خانگی برای رشد مژه به شما معرفی کنیم

یکی از موادی که در رشد مژه ها تاثیر چشم گیری دارد ویتامین E است برای استفاده از ویتامین E می توانید یکی از کپسول های ویتامین E را باز کنید و مواد درون آن را به روی مژه های خود بزنید.

برای تهیه سرم خانگی برای رشد مژه ها به مواد زیر نیاز داریم :

ژل آلوورا – روغن کرچک – روغن ویتامین E  و یک طرف کوچک شیشه ای برای مگهداری از آن

ابتدا برگ آلوورا را از وسط ببرید و ژل وسط آن را با کمک یک قاشق خارج کنید سعی کنید یک چهارم ظرف خود را از ژل آلوورا پر کنید .آلوورا برای رشد سریع مژها بسیار موثر است

سپس به میزان یک چهارم از ظرف را از روغن کرچک پر کنید . روغن کرچک برای درخشندگی و ضخیم شدن مژها به کار برده می شود .

باقی مانده ظرفیت ظرف خود را با ویتامین E پر کنید سپس درب ظرف را ببندید و به خوبی تکان دهید تا مواد درون ظرف به خوبی مخلوط شوند.

شما باید این سرم را در یخچال نگهداری کنید .با استفاده از یک برس مژها می توانید هر شب مقداری از این سرم را روی مژها استفاده کنید و اجازه بدهید تا صبح روی مژها باقی بماند .بعد از یک هفته به وضوح تاثیر این سرم را روی مژهای خود حس خواهید کرد.

مژه 5

مژه 2

مژه 1

منبع : دکور مد

 

 

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *