مناطق بکر گیلان را بیشتر بشناسیم + تصاویری از مناطق زیبای گیلان

مناطق بکر گیلان

گیلان به عنوان یکی از شهر های سبز و زیبای ایران عمه ساله در فصل های مختلف مورد توجه گردشگران توریست های مختلفی از سراسر ایران و جهان بوده و هست .امروز برای شما مناطق بکر و زیبایی از شهر گلان را معرفی می کنیم.

جنگل پاسند

این جنگل پوشیده شده از مه در منطقه ای از شهر بهشر واقع است . درختان بلندی که در لابه لای مه ناپدید شده اند منظره ای جذاب و دیدنی برای هر گردشگری خواهد بود .

مناطق بکر گیلان 8888

 

ییلاق اولسبلنگاه ماسال

منظره ی این ییلاق خیلی زیبا استارتفاعی حدود ۱۴۸۹ متر از سطح دریا  دارد. خانه هایی در این مراتع دیده می شود که از جنس چوب هستند و خانه های دائمی نیستند بلکه مردم این استان، برای ییلاق و گذران اوقات استراحت به این خانه های چوبی شان پناه می آورند.

 

برای اینکه بتوانید چند روز و شب در این مراتع دلچسب حضور داشته باشید می توانید از مهمان پذیر ها و هتل های مقیم در این منطقه استفاده کنید.

مناطق بکر گیلان 4444 مناطق بکر گیلان 55555

منطقه ییلاقی دشت النزه

برای دیدن این منطقه ی زیبا نیز باید به گیلان بروید و در همان منطقه ی ماسال، به شاندرمن بروید.ییلاق شاندر من بسیار شهرت دارد چرا که دشتی پهناور و زیبا است که در کنار امام زاده ابراهیم النزه، فرصت خوبی برای زیارت و سیاحت را فراهم آورده است. برای رفتن به امام زاده باید فقط ۵ دقیقه پیاده روی کنید. درخت افرای ۲۰۰ ساله ی این محل شهرت دارد که در کنار امام زاده روییده و زندگی کرده است.

مناطق بکر گیلان 2222 مناطق بکر گیلان 222

تالاب کیاکلایه

 

برای دیدار از این تالاب باید به گیلان و منطقه لنگرود سفر کنید. در این مکان می توانید تنوع حیات های جانوری و گیاهی زیادی دارد .

مناطق بکر گیلان 1111 مناطق بکر گیلان 111

روستای صفرابسته

 

روستای صفرابسته یکی از مناطق بکر گیلان است . برای دیدار از این روستا باید به آستانه اشرفیه رفته و از جاده کیاشهر، به سمت تمچال برای رسیدن به آن تلاش کرد.

مناطق بکر گیلان 000 مناطق بکر گیلان 00

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *