ماسک صورت کره ای و معرفی چند ماسک معروف کره ای

زنان کره ای برای پوست خود احترام ویژه ای قایل هستند و ساعات زیادی را برای مراقبت و محافظت از پوست خود در طول روز سپری می کنند . زنان کره ای پوست خود را مدام لایه برداری می کنند و از پوست خود در مقابل اشغه خورشید محافظت می کنند .

از معروف ترین ماسک هایی که بانوان کره ای استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

ماسک صورت کره ای  شیر

بانوان کره ای شیر را ماده ای برای پاکسازی پوست و لطیف تر شدن پوست خود می دانند .برای این کار شیر را به کمک پنبه به روی صورت خود می مالند و آن را برای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست استراحت می دهند .

ماسک صورت کره ای 1

ماسک صورت کره ای چای سبز

چای سبز به علت داشتن آنتی اکسیدان های بالا و داشتن ویتامین هایی  A، B، C، E، P، تانین، فلاونول و فلور است .برای تهیه ماسک چای سبز ،باید  آن را دم كنید و اجازه دهید  در یخچال خنك بشود .و با پنبه به روی صورت خود بمالید .

ماسک صورت کره ای 3

ماسک صورت کره ای برنج

برنج به افزایش رطوبت پوست و تحریك و نوسازی سلولی پوستی و استحكام پوست كمك می‌كند. این ماسك آرام‌بخش، نرم‌كننده و روشن‌كننده پوست است. شما می توانید با اضافه کردن چند قاشق روغن کنجد با آرد برنج مخلوط کرده و روی پ.ست به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید سپس با آب گرم بشویید .

ماسک صورت کره ای 5

ماسک صورت کره ای  ‌آب گازدار

آب گازدار غنی از ریزمغذی‌هایی مثل كلسیم، منیزیم و بی‌كربنات است و به پاك شدن آلودگی‌ها از روی پوست و افزایش جریان خون كمك می‌کند.كره‌ای‌ها از آب گازدار برای روشن كردن پوستشان استفاده می‌كنند.

ماسک صورت کره ای 6

ماسک صورت کره ای تخم‌مرغ و عسل

این ماسک سفیده تخم‌ مرغ را با یك قاشق غذاخوری عسل مخلوط‌ کنید و قبل از خواب روی صورت بمالید . اجازه بدهید ماسك روی صورت شما خشك بشود. سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک برای بهبود زخم‌های پوستی و سوختگی بسیار موثر است .

ماسک صورت کره ای 99

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *