لیفتینگ صورت یعنی چه ؟ و عوارض لیفتینگ صورت چیست ؟

لیفتینگ صورت

لیفتینگ پوست صورت یا همان کشیدن پوست صورت یک روش برای جوان سازی پوست می باشد که معمولا برای افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال مناسب است . در واقع با انجام لیفتینگ تا حدود زیادی چین و چروک های سطحی از بین خواهد رفت اما هدف از لیفتینگ صورت از بین بردن چروک ها نیست ؛ در واقع با لیفتینگ سعی می شود تا عضلات پوست صورت کشیده تر شود.

یسیاری از افراد شاید این سوال را داشته باشند که آیا با لیفتینگ صورت برای همیشه پوست صورت جوان خواهد ماند ؟ در جواب باید گفت که با انجام لیفتیگ شما بسیار کم سن تر از همسن و سال های خود خواهید شد اما با گذر زمان دوباره به همان حالت اولیه باز خواهد گشت .

لیفتینگ صورت

لیفتینگ صورت 1

لیفتینگ صورت 12

لیفتینگ صورت 15

 

عوارض لیفتینگ صورت

عمل لیفتینگ صورت نیز مثل هر جراحی دیگری عوارض خاص خودش را دارد اما خطر عوارض بستگی به خیلی عوامل مثل : شدت جراحی ، مهارت پزشک و واکنش بدن بیمار نسبت به جراحی خواهد داشت . اما معمولا جراحی لیفتیگ دارای عوارض زیر است :

عوارض ناشی از بی هوشی و اتاق جراحی می‌ باشد که در هر عمل جراحی ممکن است اتفاق بیفتد.

“هماتوم” یا همان تجمع خون در زیر پوست بیشتر در افراد سیگاری، افراد با سابقه فشار خون بالا، یا در نتیجه تهوع و استفراغ ایجاد می‌ شود.هماتوم‌ های بزرگ باید بلافاصله توسط عمل جراحی از بین بروند. ریزش مو در اثر کاهش خونرسانی به فولیکول‌ های مو ایجاد می‌ شود، ولی پس از مدتی مو ها دوباره رشد می‌ کنند.

 آسیب عصب صورتی
لیفتینگ صورت 11
لیفتینگ صورت 13

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی از لیفتینگ است که بدون جراحی انجام می شود . در این روش نخ هایی از جنس کلاژن در قسمت هایی از پوست صورت که دچار افتادگی و چین و چروک هستند استفاده می شود . این نخ ها پس از جای گذاری در زیر پوست شروع به جذب شدن تدریجی می کند و پس از شش ماه ( بسته به مقاومت نخ های استفاده شده) نیاز به ترمیم خواهد داشت .

لیفتینگ صورت 33
منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *