قرمز در دکوراسیون ،ویژگی های این رنگ و نحوه استفاده آن در منزل

رنگ قرمز جزء رنگهای گرم و انرژی بخش محسوب میشود .اگر رنگ قرمزرا در قسمتی از اتاق نشیمن خود استفاده کنید محیطی گرم در اتاق نشیمن شما بوجود خواهد آمد .بهتر است رنگ قرمزرا در کنار دیگر رنگها بکار ببرید تا تمرکز شما و جذابیت این رنگ در دکوراسیون از بین نرود .

قرمز9

در اینجا چند پیشنهاد درباره رنگ قرمز برای شما داریم:

ترکیب رنگ “قرمزو مشکی ” و ترکیب رنگ “قرمزو سفید” باعث میشود تا سطح انرژی یکدیگر را به حالت تعادل و توازن برسانند .

قرمز1

البته بکار بردن ترکیب رنگی قرمزو سفید در آشپزخانه باعث تحریک اشتها میشود.

قرمز2

به این نکته نیز باید توجه داشت در طراحی دکوراسیون یک خانه از رنگ قرمخیلی استفاده نکرد چون فضای خانه شما را کوچکتر نمایش میدهد.

برای مثال میتوانید به جای انتخاب رنگ قرمزبرای مبلمان خانه از کوسن های قرمز رنگ استفاده کنید و از اکسسوری ها و لوازم کوچک قرمز رنگ بهره ببرید .

قرمز3

ترکیب رنگ چوب با قرمزبسیار دلچسب و جذاب است اگر وسیله های چوبی دارید یا رنگ قالب دکوراسیون خانه شما رنگ چوب یا مشتقات رنگ چوب است از رنگ قرمزکنار آنها استفاده کنید.

اگر دیوار های خانه شما رنگی روشن است میتوانید از رنگ قرمزبرای خلق کانون روی آن استفاده کنید .

قرمز4

سعی کنید از گلهای قرمزرنگ رنگ مثل گل شمعدانی ، گل رز ،در حیاط منزل ویا بالکن خود استفاده کنید بدون شک حس خوبی به خانه شما خواهد بخشید.

قرمز6

این نکته هم قابل توجه است که مکمل رنگ قرمز رنگ سبز است این دو رنگ را در طبیعت اطرافمان شاهد هستیم .شما هم میتوانید از ترکیب این دو رنگ مکمل در دکوراسیون خانه خود بهره مند شوید.

قرمز8

 

قرمز 5

اگر اتاق کار گرم وپرانرژی میخواهید دیوار اتاق را قرمز کنید.بهتر است از این رنگ دراتاق خواب خود استفاده نکنید چون این رنگ آرامش خواب را از شما میگیرد و ضربان فلب شما را بالا میبرد .

منبع: دکور مد

Save

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *