ضد آفتاب مناسب برای پوست شما کدام است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد

یک متخصص پوست در جواب این سوال که  “آیا می‌توان در کنار ضدآفتاب از سایر کرم‌ها مثل کرم های  مرطوب کننده‌ها و روشن کننده‌ استفاده کرد؟” در پاسخ: پنکک‌ها می توانند اثربخشی ضد آفتاب شما  را کم کند. علاوه بر این موضوع،بعضی از پنکک ها در برخی مواقع باعث ایجاد  منافذ باز برای پوست می‌شود که به هیچ وجه مطلوب نخواهد بود.دکتر متخصص پوست ومو گفت:  یک ضدآفتاب خوب بایددارای چند ویژگی اصلی  باشد، به عنوان نمونه باید برای فرد استفاده کننده قابل پذیرش و مناسب باشد، به طوری که هنگام استفادهاز آن به خوبی جذب پوست شما شود  و ماندگاری خوبی روی پوست شما داشته باشد.

همچنین در ادامه فرمودند: موضوع دیگر خصوصیت اصلی ضدآفتاب‌ها باید  پوشش کافی را در مقابل UV یا  اشعه نور خورشید است که شامل نور UVA و UVB می‌شود را داشته باشد . معمولا ضدآفتاب‌هایی که امروزه در بازار  موجود می باشند اکثرا همین اشعه UVA و UVB را ساپورت می کنند، ولی ضدآفتاب هایی  به عنوان ضدآفتاب خوب عنوان میشود  که بتواند طیف نور های مرئی را هم پوشش دهد. اما چون کرم‌های ضد آفتاب  دارای این خاصیت،بسیار  سنگین‌ هستند و احساس ناخوشایندی  و نارضایتی در مصرف کننده ایجاد می‌کند، پذیرفتن آنها از سمت مشتریان  راحت نیست.

ضد آفتاب 2

این متخصص پوست درباره تفاوت کرم‌های ضدآفتابهای مخصوص  پوست‌های چرب، خشک و معمولی گفت: پوست همه ی انسان ها یکسان نیست ، برخی از پوست ها خشک هستند و برخی دیگر چرب می باشند که نگه‌داری از هر کدام از این پوست ها نیز روش خاص خودش را دارد. روشن است که اگر پوست صورت شما چرب باشد باید از کرم های ضد آفتاب  فاقد چربی استفاده کرد و بالعکس.

ضد-آفتاب 1

منبع:دکور مد

مو هایی زیبا و درخشان با مصرف چند ماده غذایی سالم داشته باشید

لب‌ های خشک خود را چگونه در فصل های سرد مرطوب نگه داریم ؟

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *