سگ دوبرمن + معرفی این نژاد از سگ و هر آنچه باید درباره آن بدانیم

سگ دوبرمن نژادی از سگ های قوی ، باهوش، هوشیار، بی‌باک، مطیع و مشکوک به غریبه‌ها  و بسیار با محبت نسبت به صاحبان و اطرافیان هستند که توسط انسان ها پروش یافته اند و بیشتر در کارهای پلیسی و کار آگاهی استفاده می کنند .

این نژاد از سگ ها توانایی و استعداد بالایی در انجام اموری مثل ردیابی، دیده‌ بانی، نگهبانی، امور  پلیسی، امور  نظامی، جستجو و نجات ، کار درمانی و رقابت‌های فرمانپذیری و محافظت دارند .

سگ دوبرمن

 ظاهر سگ های دوبرمن

این سگ ها دارای بدنی  قوی و عضلانی با خطوطی زیبا و خوش‌ نقش در بدن و ظاهری مغرورانه و ورزیده دارند . این نژاد از سگ ها اوایل به عنوان سگ های منگهبان پرورش داده می‌ شده اند؛ معمولا در این نژاد از سگ ها نر ها دارای قدی بلند تر و عضلات بیشتری نسبت به جنس ماده هستند .

 ظاهر سگ های دوبرمن

قد آن در جنس نر ها ۶۶ تا ۷۲ سانتی‌ متر و در ماده‌ ها ۶۱ تا ۶۸ سانتی‌ متر است. اندام دوبرمن ها به شکل مربع است یعنی قد آن‌ ها با طول‌ بدنشان برابر است ؛ و طول  سر، گردن و پا ها باید در تناسب با بدنشان باشد . آن‌ ها بدنی عضلانی و قوی با استقامت و پر سرعت دارند. نژاد اروپایی این سگ ها بزرگ‌ تر از نژاد آمریکایی می باشد .

وزن در نرها بین ۳۴ تا ۴۵ کیلوگرم و در ماده‌ها بین ۲۷ تا ۴۱ کیلوگرم است .

 ظاهر سگ های دوبرمن 3

قیمت سگ دوبرمن

قیمت این سگ ها بستگی به عواملی مثل : سن سگ ، نژاد ، جنسیت ، سلامت فیزیکی ، نوع تربیت دارد و از ۱۸۰ هزار تا ۱ میلیون تومان تخمین زده می شود .

عکس های سگ دوبرمن

عکس های سگ دوبرمن 1   عکس های سگ دوبرمن 2 عکس های سگ دوبرمن 4  عکس های سگ دوبرمن 5 عکس های سگ دوبرمن 8 عکس های سگ دوبرمن 11 عکس های سگ دوبرمن 12 عکس های سگ دوبرمن15 عکس های سگ دوبرمن 22 عکس های سگ دوبرمن 33 عکس های سگ دوبرمن 44

 

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

میز ناهار خوری

دی ایران فروشگاه آنلاین میز های تلویزیون،ناهار خوری،کنسول + قیمت

در فروشگاه آنلاین دی ایران مشکل کم تنوعی و گرانی مبل و انواع میزهای ناهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *