سبز و زرد رنگ های ترکیبی جدید و جذاب در دنیای دکوراسیون

دکوراسیون با رنگ سبز و زرد یکی از خاص ترین و صد البته جالب ترین رنگ های به کار گرفته شده در دنیای طراحی دکوراسیون به شمار می رود .

زرد و سبز هر دو از نظر روانشناسی تاثیر و اثر خود را در دنیای دکوراسیون دارند.از نظر روانشناسان رنگ سبز رنگی است که برای ” آرامش ذهن و جسم “به کار برده می شود .همچنین رنگ سبز نماد و الهام بخش حس هایی همچون آزادی و طبیعت دوستی نیز می باشد .

سبز و زرد 333

و اما رنگ زرد ، روانشناسان این رنگ را “منبع انرژی بخش و حس خوب زندگی ” می دانند .همچنین این رنگ نمادی از جنب و جوش و احساس است .

سبز و زرد 33

شاید تا به این جا توانسته باشید حدس بزنید که چرا این دو رنگ را کنار هم و به صورت ترکیبی در دکوراسیون به کار می روند .این دو رنگ حس ایجاد کننده در بیننده را به حالت تعادل و بالانس میرسانند و از طرفی هم تاثیرات مثبت خود را می گذارد .

سبز و زرد 44

به همین خاطر است که هنگام مشاهده دو رنگ سبز و زرد در کنار یکدیگر در فضای دکوراسیون حس اطمینان خاطر به شما دست خواهد داد.

سبز و زرد 3

اگر خیلی با به کار گرفتن دو رنگ سبز و زرد موافق نیستید می توانید به صورت جزئی این دو رنگ را در کنار هم به کار بگیرید .برای مثال بهتر است از یک رنگ خنثی برای زمینه ی اصلی دکوراسیون استفاده کنید و قاب های روی دیوار را زرد انتخاب کنیم یا کوسن ها را سبز کنیم .

سبز و زرد 2

اما اگر کمی واضح تر می خواهید از این رنگ ها استفاده کنید میتوانید مبلمان خود را سبز کنید و پرده ها را با رنگ زرد انتخاب کنید .البته از دید طراحان بهتر است همیشه یک رنگ را یه عنوان یک رنگ غالب و یک رنگ را به عنوان رنگی که در جزییات به کار می رود استفاده کنیم .

سبز و زرد 1

منبع : دکورمد

چای سبز را بیشتر بشناسیم و با خواص این دمنوش بیشتر آشنا شویم

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *