ساتن میز خاطره ، مورد استفاده در رومیزی میز خاطره بهمراه تصاویر متنوع

ساتن میز خاطره همان پارچه مورد استفاده برای زیباسازی میز خاطره می باشد که شما می توانید پارچه های دیگر را نیز جایگزین این نوع پارچه کنید و در رنگ های متنوع آن را انتخاب نمایید تا میز خاطره ای خاص داشته باشید .

ساتن ها به دلیل براق بودن ، زیبایی خاصی  دارند و بیشتر برای تزیین میز های خاطره استفاده می شوند . می توان از این پارچه های گوناگون در مدل های متفاوتی استفاده کرد و در رنگ های مختلفی این ساتن ها را کنار هم قرار داد تا نمای جدید و زیبایی را برای شما به وجود آورد .

همچنین بخوانید : رومیزی میز خاطره در جنس های متنوع و رنگ های مختلف بهمراه تصاویر

از گذشته تا بحال رومیزی هایی از جنس ساتن وجود داشته اند که در مدل های قدیم و جدید مورد استفاده قرار می گیرند . ارتفاعی از پارچه که در این مدل ها استفاده می شود بصورت بلند و یا کوتاه می باشد .

میز های خاطره نیز وسایلی هستند که بیشتر جلوه تزیینی دارند و در ارتفاع و قطر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . این میز های خاطره را می توان در اتاق نشیمن قرار داد و بر روی آن وسایل مختلفی را قرار دهیم .

همچنین بخوانید : انواع میز گرد تزیینی در طرح ها و اندازه های متفاوت برای استفاده های مختلف

افراد مختلف طبق سلیقه خود اشیای مختلفی را بر روی میز های خاطره قرار می دهند . یکی از این وسایل رایج عکس ها می باشند که دارای طرح ها و مدل های مختلفی در قرار گیری می باشند . همچنین برخی افراد مجسمه ها و اشیاء کوچک تزیینی را بر روی این میز ها قرار می دهند .

در زیر برای شما مدل های مختلفی که یکی پارچه ساتن می تواند بر روی میز خاطره داشته باشد را قرار می دهیم تا بتوانید از آنها الگو گرفته و مدل های جدید را ایجاد نمایید . اگر تمایل به خرید محصولات چوبی برای منزل خود دارید می توانید به فروشگاه دی ایران مراجعه نمایید .

ساتن میز خاطره :

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

ساتن میز خاطره

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *