ریمل ابرو چیست ؟ چه مزایا و کاربردهایی نسبت به سایر وسایل آرایشی متشابه دارد؟

ریمل ابرو را با نام های دیگری مثل ژل ابرو و رنگ ابرو هم در بازار می شناسند . این محصول یکی از وسایل آرایشی برای بانوان می باشد و استفاده از آن علت های مختلفی دارد .

یکی از علت ها کم پشت بودن ابرو و نازک بودن ابرو هاست که باعث ظاهری نامناسب برای فرد محسوب می شود ،ریمل ابروها می توانند جایگزین مناسبی برای تتو و میکروپنشن ها باشند همانطور که می دانید تتو کردن ابرو علاوه بر خطرات و جراحاتی که بر جای می گذارد یک آرایش دایمی محسوب می شود و تغییر دادن آن یا پاک کردن آن کار آسانی نیست ، چه بسا که تتو هیچ وقت از روی پوست شما پاک نشود و با گذشت زمان تغییر رنگ بدهد و مدل آن قدیمی شود ، مزیتی که ریمل ابروها نسبت به تتو و آرایش های دایمی دارد این است که حالت طبیعی شما را حفظ کرده و باعث اصلاح نوافص آن خواهد شد و همچنین به راحتی قابل تغییر و پاک کردن است. ریمل ابروها علاوه بر رنگ های مختلفی که دارد و شما با توجه به زمینه رنگی آرایشتان به راحتی می توانید رنگ آن را تغییر دهید این یکی از مزیت های ویژه ای است که ریمل ابرو نسبت به رنگ کردن ابروها دارد .

ریمل ابرو 6

ریمل ابرو تقریبا شبیه به ریمل مژه است البته با رنگ دانه هایی کم رنگ نر و با آب و صابون به راحتی قابل شستشو و پاک کردن است.ریمل ابروها در بازار به دو نوع ساده ، و رنگی تقسیم می شوند که ریمل ابروهای ساده برای افرادی است که ابرو های پر پشت دارند و ریمل ابروهای رنگی برای افرادی است که ابرو های کم پشت دارند و می خواهند به کمک ریمل ابرو آن را پر پشت تر و مرتب تر کنند.

ریمل ابرو 3

نحوی استفاده از ریمل ابروها بسیار ساده است در مرحله پایانی آرایشتان بهتر است آن را استفاده کنید .برای استفاده از ریما ابرو بهتر است خیلی آن را روی ابرو و پوستتان فشار ندهید چون جلوه ای غیر طبیعی به ابرو های شما می دهد.

ریمل ابرو 2

یکی دیگر از استفاده های ریمل ابرو برای بانوان شکل یا فرم دهی طبیعی تر به ابرو هاست .برای مثال اگر دوست دارید ابروهای خود را پهن تر کنید ریمل ابرو این کمک را به شما خواهد کرد تا ابروهایی طبیعی و پهن تر داشته باشید .

ریمل ابرو 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *