رژیم چاقی و خوراکی ها و برنامه های رژیم غذایی برای افزایش وزن

رژیم چاقی

رژیم چاقی برای افرادی که لاغر هستند و قصد اضافه کردن وزن خود را دارند باید طبق اصول و قاعده انجام شود . این کار تحت نظر پزشک مورد نظر انجام می شود .در ادامه این مطلب شما را برای داشتن یک رژیم چاقی مناسب راهنمایی خواهیم کرد .

رژیم چاقی 9

رژیم چاقی 8

خوراکی های معجزه گر برای رژیم چاقی

گردو 

گردو یکی از مواد غذایی مفید و تاثیر گذار برای افرادی است که قصد دارند وزن خود را افزایش دهند برای تاثیر سریع تر و بیشتر باید روزانه ۱۰ الی ۲۰ عدد گردو مصرف شود . بهترین زمان مصرف گردو صبح همراه صبحانه و شب قبل از خواب است .

رژیم چاقی 7

شیر پر چرب

شیر یکی از مواد غذایی است که علاوه بر دفع سموم بدن به رشد استخوان ها و پیش گیری از پوکی استخوان کمک می کند . برای داشتن رژیم غذایی چاقی باید در روز ۲ الی ۴ لیوان شیر پر چرب به همراه ۵ عدد خرما میل کنید .

رژیم چاقی 5

موز

موز یکی از میوه هایی است که سر شار از کربوهیدرات است و مصرف بیشتر از ۳ عدد در طول روز آن باعث می شود تا شما سریع تر به وزن دلخواه خود برسید .

رژیم چاقی 3

سیب زمینی 

سیب زمینی ماده ای است که سر شار از نشاسته است . افرادی که قصد دارند وزن خود را افزایش دهند بهتر است که سیب زمینی پخته را هر روز صبح با پنیر و نان سبوس دار میل کنند .

رژیم چاقی 1

رژیم چاقی صورت دکتر کرمانی

دکتر کرمانی برای افراد لاغری که قصد چاق شدن را دارند پیشنهاد هایی دارند:

آب بنوشید 

سعی کنید در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید .

دز طول شبانه روز خواب کافی داشته باشید

سیگار را ترک کنید .

به صورت حرفه ای و تحت نظر یک مربی ورزش کنید .

در زمان مشخصی از روز خود را وزن کنید .

هنگام خوردن غذا در محیطی آرام بنشینید و با افرادی که دوست دارید غذا بخورید .

در طول روز کالری های دریافتی را محاسبه کنید .

رژیم چاقی 11

 

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

تکنیک هایی برای رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو شاید برای شما راحت باشد و هر وقت بخواهید مشغول رنگ کردن …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *