روغن نارگیل و معجزات استفاده از این روغن برای پوست و مو

روغن نارگیل یکی از مواد طبیعی و معجزات ضد پیری در ملل مختلف بوده و هست روغن نارگیل در هندوستان یکی از مواد طبیعی و ارزشمند برای حفظ زیبایی و طراوت مو و پوست است . در کشور تایلند و سنگاپور از روغن نارگیل برای ماساژ های آرامش اعصاب و حتی درد مفاصل استفاده می کنند .
روغن نارگیل برعکس روغن زیتون که از ساختار های تشکیل دهنده مولکولی چرب کوچکتری است .همین ساختار کوچک و و بافت مولکولی کوچکتر باعث می شود تا روغن نارگیل جذب بیشتر و بهتری برای پوست داشته باشد جذب روغن نارگیل توسط پوسط علاوه بر حفظ رطوبت و جلوگیری ازایجاد چروک وسلولیت پوست است .

روغن نارگیل سصسصسص
اگر سر زانو ها یا آرنج شما تیره شده است و لطافت خود را از دست داده بعد از حمام زانو ها و آرنج هایتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید .استفاده از روغن نارگیل برای پوست صورت و جلوگیری از چروک شدن آن یکی از بهترین و طبیعی ترین راه حل هاست .

روغن نارگیل یثییث

برای استفاده از این روغن برای پوست صورت بهتر است ابتدا پوست صورت خود را بشویید و آن را خشک کید سپس روغن نارگیل را روی پوست خود ماساژ دهید تا کاملا جذب شود اگر پوست شما از نوع پوست های خشک است بهتر است هر شب آن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست شما استراحت کند .

روغن نارگیل صثق

اگر پوست شما دارای جوش و آکنه است به کمک روغن نارگیل می توانید یک ماسک لایه بردار خانگی بسازید اگر پوست شما حساس و نازک است استفاده از این ماسک توصیه نمی شود . حتما قبل از قرار دادن این ماسک روی پوست صورت آن را روی قسمتی از پوست بازو به مدت ۲۰ دقیقه امتحان کنید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند اگر پوست شما واکنش نشان داد به هیچ عنوان آن را استفاده نکنید .

روغن نارگیل ثثثث

ابتدا ۴ قاشق روغن نارگیل را با ۱قاشق مربا خوری آبلیمو مخلوط کنید به اندازه نوک یک گوش پاک کن به آن جوش شیرین اضافه کنبد سپس روی پوست بزنید و بعد از ۵ دقیقه بشویید .این ماسک را می توانید برای آرانج ها و زانوها و نقاط تیره پوست بدن استفاده کنید و اجازه دهید مدت ۱۵ تا بیست دقیقه روی آن بماند .

روغن نارگیل ششسس

منبع : دکور مد

ماسک هایی برای سلامت پوست صورت

بادام تلخ و ساختن انواع ماسک ها مفید برای سلامت پوست و موی شما

پردهها ی زیبا و جدید برای آغازسال نو و فرارسیدن بهار بدوزید

بادام تلخ و ساختن انواع ماسک ها مفید برای سلامت پوست و موی شما

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *