راه های پولدار شدن از طریق اینترنت و معرفی این راه و روش ها

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت چه هستند؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزانه چند ساعت در شبکه های اجتماعی وقت می گذرانید . در صورتیکه می توانید همین پرسه زدن در اینترنت را به راهی برای کسب درآمد تبدیل کنید. پول در آوردن از اینترنت نه سرمایه می خواهد و نه دفتر کار. با داشتن یک موبایل و یا یک لپ تاپ و ترافیک اینترنت براحتی به درآمد برسید. در زیر به بیان چندین راه می پردازیم:

 

کسب درآمد از تلگرام

بیشتر افراد در این حوزه ترجیح میدن تا کسب درآمد از کانال تلگرام رو انتخاب کنند، شما میتونید با ایجاد کانال تلگرام و تبلیغ کانال تلگرام خودتون روزانه چندین ممبر واقعی دریافت کنید و کسب درآمد از کانال تلگرام رو تجربه کنید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

بیشتر بخوانید:ایده های پول درآوردن با استفاده از خلاقیت های ساده فردی

 

اینستاگرام یکی از راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان حرفه ای ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از فیسبوک

یکی از راه های پولدار شدن از طریق اینترنت از فیسبوک از طریق فروش مستقیم محصولات و تبلیغات و برند سازی و فروش صفحات و دنبال کننده ها می باشد، روش کسب درآمد از فیسبوک به عنوان جالب ترین راه کسب درآمد از اینترنت می باشد.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از گوگل ادسنس ( Google Adsense )

سیستم کسب درآمد از گوگل ادسنس به این ترتیب هست که شما باید یک سایت و وبلاگ داشته باشین و سایت و وبلاگ شما باید روزانه صدها بازدید کننده داشته باشه، در این صورت گوگل به شما ایمیلی میزند و درخواست میکند تا تبلیغات خودش را در سایتتان قرار دهید و به ازای کلیک بازدید کنندگان شما روی تبلیغات شما کسب درآمد میکنید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب معروفترین سایت جهت انتشار فیلم می باشد. اگر شما فیلمی شخصی و یا … دارید و جالب باشه، فیلمتان رو در شبکه خود به انتشار بگذارید و در ازای آن یویوب مبلغی به شما پرداخت می کند. اما خود یوتیوب چگونه از کلیپ ارسالی شما استفاده میکنه؟ یوتیوب نیز به ابتدای فیلم شما تبلیغ دیگری اضافه میکنه و کسب درآمد میکنه و شما هم به کسب درآمد در منزل میپردازین.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از پاپ آپ

برای شما هم ممکن هست اتفاق افتاده باشد که به سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در سایت پنجره ای یا پنجره هایی در پشت و یا روی مرورگر اینترنت باز شود که ممکن است سایت و یا تبلیغات محصولی باشد به این صفحات پاپ آپ (POPUP) میگویند.

سیستم های زیادی هستند که در زمینه پاپ آپ فعالیت میکنند و که کدی را به شما میدهند و از شما درخواست میکنند که این کد را در سایت خود قراردهید، و هنگامی که مراجعه کننده به سایت شما مراجعه میکنه یک سری سایت و تبلیغات باز میشه و از این طریق شما کسب درامد میکنید و هرچه بازدید کننده بیشتر درامد شما بیشتر هست. این روش زشترین روش کسب درآمد از اینتریت می باشد.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

جذب مشتری با ۷ قدم اساسی برای موفقیت بیشتر در بازار کار

کسب درآمد از بیت کوین

بیت کوین یک پول مجازی است و یکی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت هست که اکنون ارزش بسیار زیادی دارد ارزش واقعی این پول تقریبا در فضای مجازی ۷۶۰ دلار و پول ایران ۲۷۳۰۰۰۰ تومان هست.

برای به دست اوردن بیت کوین ابتدا باید در سایت بیت کوین ثبت نام کنید و این سایت یک شماره حساب به شما اهدا میکنه که شما با این شماره حساب در سایت های کلیکی و … عضو بشید و بعد کسب درآمد از سایت کلیکی درامد خودتون رو به همون شماره حساب واریز بکنید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

بازاریابی اینترنتی

کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی جنس مورد نظرشان به راحتی میتوانند اطلاعاتی در مورد کالای خود به دست بیاورند و در صورتی که دوست دارند نسبت به خرید اقدام کنند، و همچنین نیرویی جهت فروش اجناس خود استخدام نمیکنند که باعث کم شدن هزینه ها میشود و به این طریق میتوانند به کسب درآمد بپردازند.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد کلیکی

کسب درآمد کلیکی PTC یا paid to click به معنای پرداخت برای کلیک می باشد. شما میتونید در بهترین سایت های کلیکی ایرانی و خارجی عضو بشین و با کلیک کردن روی تبلیغات کلیکی ارائه شده توسط این سایت ها مبلغی پول دریافت کنید و به این طریق به یکی از  راه های پولدار شدن از طریق اینترنت دست یابید.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

یکی دیگر از راههای کسب درامد کوتاه کردن لینک های هست .شما می تونیدبا استفاده از کوتاه کننده های لینک ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینکهاتون انجام می شه رو به پول تبدیل بکنید.می توانید این لینک های کوتاه شده رو در هر جایی که مورد نیاز تونه مثل فیسبوک ، یوتیوب و یا … قرار بدین.

بازدید کننده های لینک هاتون ، بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده ، تبلیغات را می بینند که بعد از چند لحظه می تونند تبلیغات را رد کرده و به آدرس اصلی لینک برند و به این روش لینک هاتون درامدزا میشند.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

همکاری در فروش

یکی از دیگر از پرسودترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران همکاری در فروش هست، و این بدین معنی هست که شما محصولات دیگران رو از طریق اینترنت به فروش برسونید.

 

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

سرمایه گذاری در بورس

این روز ها صحبت در مورد بورس و کسب درآمد از بورس زیاد شده. خیلی از اخبار تلویزیون و سایت‌های خبری در مورد بورس ، مطالبی درباره رکوردشکنی شاخص بورس و بازدهی بالای بورس صحبت میکنند.شما با ورود به بورس و خرید و فروش سهام به صورت اینترنتی و سرمایه گذاری اندک به کسب درآمد بپردازین.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از آپلود بوی

شما اگر صاحب سایت یا وبلاگی هستین و برای دانلود مطلب یا فایل یا فیلم دارین، به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندین.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

ایجاد فروشگاه کارت شارژ

از راه های پولدار شدن از طریق اینترنت این است که روزانه از راه به فروش رساندن کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و تالیا به سود خوبی دست پیدا می کنند. بله ایجاد فروشگاه کارت شارژ میتونه درآمد بسیار خوبی نصیب شما بکنه.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

کسب درآمد از سایت جعبه

از راه های پولدار شدن از طریق اینترنت یوتیوب است در صورتی که شما یک ویدئو پربینده را در یوتیوب به اشتراک بگذارید، سایت یوتیوب به ایتدای ویدئو شما یک تبلیغ اضافه میکند و مقداری از درآمد نمایش تبلیغ را به حساب شما واریز میکند.در واقع سایت جعبه هم همانند سایت یوتیوب عمل میکند، ولی با این تفاوت که ، این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ بینده از کلیپ و ویدئو شما مقدار ۱۰ هزار تومان به حساب شما واریز میکند.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

برگرفته ازباشگاه خبرنگاران/ی

مطلب پیشنهادی

شریک زندگی هم می تواند همان شریک کاری شما باشد .

بسیاری افراد برای شراکت به دنبال شریک هایی از جنس دوست و … می گردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *