دکوراسیون گل گلی را در نقاط مختلف منزل خود تجربه کنید بهمراه تصاویر

دکوراسیون گل گلی یکی از انواع چیدمان منازل می باشد که افراد با سلیقه های مختلف به آن علاقمند هستند و برخی دیگر نظر مثبتی در مورد این طرح ندارند و آن را نمی پسندند . این مدل از طراحی دکوراسیون ، به دلیل داشتن تنوع زیادی در رنگ های مورد استفاده در گلهای مختلف آن برای برخی سیقه ها نیز بسیار محبوب است .

همچنین بخوانید : ۲۷ مدل پرده در سایت های متفاوت در قیمت های مناسب بهمراه تصاویر

گلهایی که به لوازم و وسایل منزل شما طرح و نقش می بخشند دارای طرح های مختلفی هستند و اندازه های متفاوتی دارند . شما می توانید تنوع بسیاری با این گونه طرح ها در منزل خود به وجود آورید .

دکوراسیون یک منزل شامل وسایلیست که در آشپزخانه ها ، اتاق خواب ها ، اتاق نشیمن  و سرویس بهداشتی قرار می گیرد که می توانید هر کدام از وسایل مورد استفاده در آنها را بصورت گلدار تهیه کنید .

در کنار طرح های گلدار می توانید از رنگ های ساده و بدون طرح مانند سفید و یا رنگ هایی که در قسمت گل آن ها بکار رفته است استفاده کنید تا هنگام انتخاب طرح مورد نظر خود تنوع بسیاری را داشته باشید .

همچنین بخوانید : ۴۱ مدل برای خرید مبل هایی جدید در سال ۹۷ بهمراه تصاویر در سایت های مختلف

طرح های گلدار شامل گل درشت ، گل ریز ، تک گل و… می باشد . در اتاق خواب های خود وسایلی را مانند تختخواب ، سرویس خواب ، روتختی ، رو بالشی و … ، در آشپزخانه سرویس های مورد استفاده برای آشپزی و در سرویس های بهداشتی لوازم بهداشتی مورد استفاده  را می توانید بصورت هماهنگ و گلدار خریداری نمایید .

در زیر برای شما چند نمونه تصویر از فضاهای گلدار و وسایلشان را قرار می دهیم که با خرید آنها می توانید فضای منزل خود را زیبا و دلنشین کنید . همچنین می توانید حالت های روحی مثبت تر و شاداب تری داشته باشید .

دکوراسیون گل گلی :

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون گل گلی

برای خرید طرح های مختلف مبلمان می توانید به فروشگاه دی ایران مراجعه کنید .

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *