خط چشم کشیدن + آموزش و مهارت های لازم برای خط چشم کشیدن

خط چشم کشیدن یکی از پایه ها و مبانی اصلی آرایش بانوان به حساب می آید ، بسیاری از آرایشگران حرفه ای خط چشم را با استفاده از خط چشم مایع انجام می دهند اما در برخی آرایش ها هم خط چشم کشیدن به کمک مداد های آرایشی انجام می گیرد.
خط چشم کشیدن معمولا برای برجسته تر کردن و مرکز توجه قرار دادن چشم ها استفاده می شود .یکی از مهمترین عواملی که در خط چشم کشیدن بهتر و زیباتر موثر است ، استفاده قلم موی مناسب برای کشیدن خط چشم با توجه به مدل آن است .

خط چشم کشیدن 86

خط چشم کشیدن 98

برای مثال : افرادی که دارای چشم های درشت و برجسته ای در صورت خود می باشند بهتر است که از خط چشم های پهن و خیلی کشیده استفاده نکنند و به جای آن از خط چشم های بسیار باریک و کوتاه استفاده کنند تا بر زیبایی چشم های آنها افزوده شود برای این کار بهتر از از قلمو های مویی که دارای نوکی نازک و روان هستند استفاده شود یا از مداد های نرم و مشکی استفاده کنید .

خط چشم کشیدن 9

خط چشم کشیدن 9

خط چشم کشیدن

برای کسانی که چشم هایی ریز یا فرو رفته تر دارند این قضیه برعکس است و بهتر است با توجه به صورت و مدل چشم ها از خط چشم بر رنگ تر و پهن تر و کشیده تر استفاده شود عمومی ترین مدل برای این چشم ها مدل خط چشم گربه ای است و بهتر است که از قلمو هایی که دارای نوکی پهن تر و زاویه دارند استفاده شود .

خط چشم کشیدن 7

اگر خودتان می خواهید که خط چشم کشیدن را یاد بگیرید باید به این نکته توجه کنید که این کار نیاز به تمرین و حوصله دارد .برای شما نکاتی را در باره کشیدن یک خط چشم زیبا خواهیم گفت .

خط چشم کشیدن 6

خط چشم کشیدن 4

سعی کنید تمرین این کار را با یک قلموی نازک انجام دهید .

اگر از خط چشم مایع استفاده می کنید بهتر است نوک قلمو را قبل از استفاده چک کنید تا بیش از اندازه به آن مایع خط چشم نباشد .چون باعث میشود که خط چشم شما نقطه نقطه و ناپیوسته به نظر برسد . اگر نوک قلمو خیلی مایع خط چشم داشت به کمک یک دستمال کاغذی تمیز مقدار اضافه آن را بگیرید.

خط چشم کشیدن 2

سعی کنید تا هنگم کشیدن خط چشم دست خود را تکان ندهید ، برای این کار بهنر است دست یا آرنج خود را روی یک سطح هموار بگذارید .

 

خط چشم کشیدن 1

 

منبع : دکور مد

ریمل ابرو چیست ؟ چه مزایا و کاربردهایی نسبت به سایر وسایل آرایشی متشابه دارد؟

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *