جوان سازی پوست با روش های جدید یا با روش های سنتی ؟

جوان سازی پوست

با گذشت زمان و بالا رفتن سن پوست دچار چروک های کوچک و بزرگ می شوند . روند کلاژن سازی و باز سازی پوست کند می شود .و پوست شما روند پیری را شروع می کند .

جوان سازی پوست 1   جوان سازی پوست 2

 انواع جوان سازی پوست

تزریق چربی:

در این روش مقداری از چربی بدن شما گرقته می شود و به قسمت هایی که دچار چروک  افتادگی می شود تزیق می شود. این نوع چربی به خاطر اینکه از خود بدن فرد است باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نخواهد شد.

 انواع جوان سازی پوست 1

جوان‌سازی پوست با لیزر CO2: 
این روش بیشتر برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم و یا صدمات پوستی که در اثر تابش نور خورشید برای پوست رخ داده ایجاد می شوند . این روش بسیار ظرافت کاری دارد و هیچ آسیبی به سطح پوست وارد نخواهد کرد فقط لایه های نازک پوست های مرده پوست را تراش می دهد و پوست را وتدار به باز سازی می کند .
 انواع جوان سازی پوست 2
بوتاکس: 
بوتاکس با تزریق مواد مشخصی باعث از کار افتادن و فلج شدن عضلات محرک صورت که باغث ایجاد خط و خطوط در صوت می شوند را غیر فعال می کند. انجام بوتاکس کاری ساده و بدون نیاز به استراحت است و فرد با انجام بوتاکس روی پوست می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد .

 انواع جوان سازی پوست 6

برای رفع جای جوش ها یا خراشیدگی های پوستی این روش یکی از بهترین روش ها است . در این روش با اسپری کردن ذرات ریز اکسید آلومینیوم پوست های مرده و ضعیف را می تراشند و پوست را وادار به بازسازی می کنند .
 انواع جوان سازی پوست 8

جوان سازی پوست با دارو های گیاهی

مواد گیاهی و دارو های گیاهی برای جوان سازی پوست از دیر باز مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست . در ادامه به معرفی بهترین دارو های گیاهی برای جوانسازی پوست می پردازیم :

جوان سازی پوست با دارو های گیاهی 1

انار

انار میوه ای ضد پیری شناخته شده است . انار با داشتن آنتی اکسیدان بالا در برابر رادیکال های آزاد بسیار مقاوم است .برای تاثیر بهتر انار سعی کنید روزانه یک لیوان آب انار میل کنید. و مقداری از پوست آن را میکس کرده و به صورت ماسک روی پوست خود قرار دهید .

جوان سازی پوست با دارو های گیاهی 2

خرمالو

میوه ای سرشار از ویتامین K و A برای محافظت از پوست در فصل سرد این میوه را مصرف کنید . آن را به صوزت له شده روی پوست خود قرار دهید .

 

جوان سازی پوست با دارو های گیاهی 5

منبع : دکور مد   

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *