تزیین دیوار های دستشویی برای زیبایی فضای این مکان با روش هایی جدید

در اکثر خانه ها توجه زیادی به تزیین دیوار دستشویی نمی شود و عموما به نصب کاشی های ساده و طرحدار در تمام دیوارهای دستشوییبسنده می کنند. بیشترین تزیینی که برای فضای دستشویییه کار  گرفته می شود انتخاب شیررآلات، روشویی انتخابیک کاسه توالت زیبا و جدید می باشد که به تنهایی نخواهد توانست طراحی دستشویی را زیبا و شیک نشان دهد. حتی بعضی های دوست دارند دستشویی خود را با شمع و نصب تابلو زیباتر کنند اما این کارها نیز نمی تواند طراحی این مکان را خیلی تغییر دهد و ظاهری زیبا به آن هاببخشد. دستشویی نیز مانند سایر اتاق هایخانه باید مورد توجه قرار بگیرید تا ظاهری شیک   در این مطلب به معرفی چندین راهکار  برای تزیین دیوار دستشویی خواهیم پرداخت.

کاشی ها شاید اولین و آسانترین وسیله برای تزیین دیوارهای دستشویی باشد اما  کاشی های متنوع در بازار بسیار زیاد است و انتخاب مدلی منحصر به فرد و چشم گیر نیاز به صرف زمان زیاد و هزینه های بیشتری دارد. ایده خوبی  است که در بسیاری از حمام های جدید، پشت دوش حمام  و یا قسمت روشویی از کاشیهای مختلف  و  استفاده میکنند اما این داستان در فضای دستشویی قابل اجرا نیست .

انتخاب یکی از  رنگ هایی که برای دیوار دستشویی خیلی مناسب است انتخاب  رنگ سبز است.  و برای کسانی که علاقمند و  طرفدار طرح های برجسته نیستند گزینه خوبی است. هکچمین رنگ سبز نمادی از لوکس بودن در دکوراسیون دستشویی ایجاد خواهد کرد  انتخاب سایروسیله ها و اکسسوری با رنگ سفید و استیل انتخاببسیار خاصی است که به راحتی با رنگ سبز زمینه ترکیب خواهدشد و نمایی  مرتب و زیبا ایجاد خواهد کرد.

ایده های زیادی  در زمینه تزیین دیوار دستشویی وجود داردو تنها عامل محدود کننده خلاقیت شما می باشد که آن هم با کمی  تمرینبهتر خواهد شد.  اگر فضای دستشویی شماخیلی کوچک است حتما آینه های بیشتری در طراحی آن به کار بگییرید  .

تزیین دیوار 6

تزیین دیوار 4

تزیین دیوار3

تزیین دیوار 2

تزیین دیوار 1

منبع: دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *