تزیین آشپزخانه عروس +استفاده از ایده هایی جالب و جدید برای نوعروسان

تزیین آشپزخانه عروس برای تمام نوعروسان یکی از دغدغه ها است. می توان با استفاده از ایده های جالب و به کار گرفتن سلیقه به راحتی آشپزخانه ای زیبا و شیک به وجود آورد.

ظروف در تزیین آشپزخانه عروس

بشقاب‌ها را در کابینت نزدیک میز، چاقوها را در کشو نزدیک کانتر و لیوان‌ها را در کابینت نزدیک یخچال قرار دهید.

تزیین آشپزخانه عروس

یخچال و فریزر

یخچال و فریزر را هم در تزیین آشپزخانه عروس مانند کابینت طبقه‌بندی کنید. سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات، غذاهای آماده، گوشت و مرغ را هر کدام در یک طبقه قرار دهید با این روش دسترسی به آنها نیز ساده‌تر است.

تزیین آشپزخانه عروس

ظروف غیرضروری

ظروفی را که دم‌دستی نیستند و گاه به گاه استفاده می‌کنید، در کابینت‌هایی که دسترسی به آنها سخت‌تر است قرار دهید.

تزیین آشپزخانه عروس

 

بیشتربخوانید: مدل کتابخانه mdf و تفاوت آن با سایر کتابخانه ها با متریال های مختلف در دکوراسیون

انبارگردانی آشپزخانه

هر شش‌ماه یک‌بار انبارگردانی کنید؛ یعنی وسایل آشپزخانه انبارشده در کابینت‌ها را بررسی کنید، حتما تعدادی ظرف یا وسیله غیرضروری دارید که می‌توانید به انباری منتقل کنید. وسایل بی‌مصرفی در کابینت‌ها انبار می‌شوند، بدون اینکه خانم‌های خانه‌دار متوجه شوند.

تزیین آشپزخانه عروس

وسایل روزانه

وسایلی که روزانه استفاده می‌کنید، در کابینت‌های دم‌دستی قرار دهید و یک کابینت‌ برای نگهداری لیوان‌ها، بشقاب‌ها و سایر ظروف‌ اضافی در نظر بگیرید؛ کابینتی که شاید گاه‌گاه به سراغ آن بروید. با این طبقه‌بندی هم فضای بیشـتری در کابینت‌ها در اختیار دارید و هم وسایل غیرضروری‌تان مطمئن‌تر محافظت می‌شوند.

تزیین آشپزخانه عروس

قاشق و چنگال

فروشگاه‌های لوازم خانگی و پلاستیک‌فروش‌ها می‌توانند وسایل مخصوصی جهت تزیین آشپزخانه عروس برای طبقه‌بندی کابینت‌ها و کشوها در اختیار شما قرار دهند مانند جای قاشق و چنگال حتما سری به این فروشگاه‌ها بزنید.

تزیین آشپزخانه عروس

مگنت

همیشه فهرستی از خرید، کارهای انجام شده، کارهای در دست اقدام و… وجود دارد. تعدادی مگنت خوشگل و فانتزی خریداری کنید تا این لیست‌ها را روی در یخچال نصب کنید.

تزیین آشپزخانه عروس

نظافت آشپزخانه

برای آسان کردن نظافت کابینت‌ها و یخچال‌ از سفره‌های پلاستیکی مخصوص یخچال و کابینت‌ خریداری و استفاده کنید. این سفره‌ها هم کار نظافت را آسان‌تر می‌کنند و هم مانع سر خوردن ظرف در کابینت‌ها می‌شوند.
اسکاچ و دستمال نظافت آشپزخانه | دکوراسیونرا هر چند روز یک‌بار در آفتاب یا در مایع سفیدکننده قرار دهید تا تبدیل به فضای رشد باکتری‌ها نشود.

 تزیین آشپزخانه عروس

برگرفته ازبیتوته/ی

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *