تزيين ستون با روشهای متفاوت بهمراه تصاویر طرح های مختلف

تزيين ستون امروزه یکی از قسمت های منزل های مدرن می باشند که می خواهند به زیبایی اشیا و قسمت های منزل را با هم هماهنگ کنند و از چیدمان آن لذت ببرند و این امر به سلیقه و نوع الگویی که برای این کار مورد استفاده قرار می دهید مرتبط می شود .

ستون جزئی از منزل می باشد که مقاومتی برای سقف به حساب می اید . در منازلی که سقفی وسیع دارند و یا سقف آنها دچار مقاومت پایین می باشد از این وسیله استفاده می شود .

همچنین بخوانید : اپن اشپزخانه ام دی اف در مدل های متنوع بهمراه تصاویر منازل مختلف

حال می خواهیم بدانیم برای زیبا سازی این جزء مزاحم چه نوع تزیینی را به کار ببریم تا این جزء به زیبایی به نظر برسد و بتوان از آن برای زیباسازی و در جهت مثبت استفاده نمود و دکوراسیون خود را تکمیل کرد .

روشهای زیادی برای این کار وجود دارد مانند نور پردازی ، تزیین به وسیله پتینه ، استفاده از این ستونها برای کتابخانه ، قفسه زدن میان ستونهای نزدیک و دیوار که می توانید هر کدام از این روشها را اجرا کنید تا از فضا و این ستونها به خوبی استفاده کنید .

همچنین بخوانید : اپن آشپزخانه با گچ در مدل های مختلف بهمراه تصاویر متنوع

نورپردازی نیز امروزه امر مهمی می باشد که می توان در کنار پتینه ها از آنها بخوبی استفاده نمود . قسمت هایی که ستونهایی پهن داریم می توانیم از پتینه هایی بصورت نامنظم استفاده کنیم . مورد دیگر اینکه می توان قفسه هایی کوچک بر روی این ستونها قرار داد و اجزای کوچک تزیینی را در میان آنها جای داد .

با استفاده از خلاقیت خود می توانید از این طرح های زیبا که در زیر برای شما قرار داده می شود استفاده کنید و با کمی خلاقیت آنها را در بهترین حالت برای منزل خود استفاده نمایید.

برای داشتن لوازمی با کیفیت  می توانید بصورت اینترنتی از فروشگاه دی ایران کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید .

تزيين ستون :

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

تزيين ستون

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون خانه کوچک و نکات مهمی که حتما باید بدانید

تزیین و دکوراسیون خانه کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با رعایت اصول دکوراسیون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *