بوفه مدرن چگونه دکوراسیون منزل شما را دچار تغییر می کند ؟ + تصاویر متنوع

بوفه مدرن چه نقشی در طراحی داخلی منزل شما دارد ؟ آیا بوفه وسیله ای ضروری برای دکوراسیون منزل شماست ؟ در منازل مختلف از چه مدل بوفه و ویترینی استفاده می شود؟

در این مطلب بر آن شدیم تا مدل های مختلفی از بوفه مدرن را برای مطالعه کنندگان این مطلب قرار دهیم . همچنین این مطلب می تواند راهنمایی های مناسبی برای افراد مختلف در زمینه نقش و مدل بوفه در طراحی منزل بهمراه داشته باشد .

همچنین بخوانید : ظرف تزیینی بوفه جدید ترین تصاویر از وسایل دکوری و تزیینی برای بوفه ها و استند ها

در ادامه انواع مختلفی از بوفه را معرفی کرده و تصاویر متنوعی از این مدلها را در اختیار خوانندگان این مطلب قرار می دهیم تا به درستی از این وسیله تزئینی و کاربردی استفاده نمایند .بعضی از خانمهای با سلیقه و طرفدار تجملات در نظر دارند تا فضایی در منزل برای به نمایش گذاشتن وسایل دکوری و ست های مختلف و گران قیمت اختصاص دهند که با وجود بوفه های متنوع می توانند ظروف و وسایل تزیینی زیبای خود را در مکانی صحیح به نمایش بگذارند .

هر فرد بنا بر فضایی که در اختیار دارد روش های متفاوتی را برای قرار دادن اشیا تزیینی انتخاب می کند برای مثال در منازلی با فضای کوچک نمی توان بوفه های مجلل و فضاگیر را قرار داد و به جای این وسیله می توان از قفسه ها و شلف ها با طرح های گوناگون استفاده نمود .

در هنگام خرید بوفه مدرن میبایست به طرح و رنگ بوفه توجه داشت زیرا این طرح و رنگ باید با طراحی و دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد و زیبایی منزل شما را دو چندان نماید .

همچنین بخوانید : بازار های فروش بوفه و استند در طرح های مختلف بهمراه مشخصات کامل

بوفه مدرن :

بوفه های مدرن شامل طرح های متفاوتی می باشند که با نام های مختلف شناخته می شوند مانند بوفه های سلطنتی ، بوفه چوبی ، بوفه اسپرت ، بوفه سفید ، بوفه کوتاه ، بوفه دیواری و بوفه ام دی اف که بر اساس جنس و ظاهر محصول نام گذاری می شوند .

 

بوفه های سلطنتی :

بوفه سلطنتی معمولا به بوفه هایی گفته می شود که دارای طراحی ها و کنده کاری های زیبای چوب هستند و می توانند با مبل ها و دکوراسیون سلطنتی همخوانی داشته باشند . این بوفه ها در رنگ های طلایی ، قهوه ای ، سفید و … قابل تولید می باشند .

بوفه مدرن 1
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 2
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 3
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 4
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 5
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 6
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 7
بوفه مدرن / بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 8
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 9
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 11
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 12
بوفه سلطنتی
بوفه مدرن 13
بوفه سلطنتی

بوفه اسپرت :

بوفه های اسپرت بوفه هایی با طرح های ساده تر نسبت به طرح های سلطنتی بوده و علاقمندان خود را دارا می باشد . این بوفه ها تجملات و برش ها و کنده کاری های بوفه های سلطنتی را ندارند و در طرح های مختلف هندسی تولید می شوند .

بوفه مدرن 14
بوفه اسپرت
بوفه مدرن 15
بوفه اسپرت
بوفه مدرن 16
بوفه اسپرت
بوفه مدرن16
بوفه اسپرت
بوفه مدرن 17
بوفه مدرن / بوفه اسپرت
بوفه مدرن 18
بوفه اسپرت
بوفه مدرن 19
بوفه اسپرت
بوفه مدرن 20
بوفه اسپرت

بوفه های کوتاه و یا بلند :

بر اساس فضای مورد نظر می توان بوفه ها را در ابعاد مختلف کوتاه و یا بلند خریداری نمود . بوفه های کوتاه ممکن است قفسه های کمتری نسبت به بوفه های بلند تر داشته باشند . این بوفه ها در مدل های ساده و سلطنتی قابل تولید هستند .

بوفه مدرن 26
بوفه کوتاه
بوفه مدرن 27
بوفه کوتاه
بوفه مدرن 28
بوفه کوتاه
بوفه مدرن 28
بوفه کوتاه

بوفه سفید:

فروشگاه ها و تولید کنندگان بوفه رنگبندی های متنوعی را برای این محصول قرار داده اند و افراد بر اساس طراحی و سلیقه رنگ های متنوع را سفارش دهند .  در میان این رنگبندی ها طرفداران رنگ سفید بسیارند .

بوفه مدرن 21
بوفه سفید
بوفه مدرن 22
بوفه مدرن / بوفه سفید
بوفه مدرن
بوفه سفید ۲۳
بوفه مدرن 24
بوفه سفید
بوفه مدرن 25
بوفه سفید

فروشگاه های مختلف اینترنتی بسیاری در زمینه لوازم منزل و کالاهای چوبی فعالیت دارند . یکی از این فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه فعالیت دارد دی ایران می باشد که طرح های متفاوتی از این محصول را دارا می باشد .

منبع : دکورمد

مطلب پیشنهادی

سرویس خواب سلطنتی

یک سرویس خواب شیک از چه اجزایی تشکیل می شود ؟

آیا تغییر طراحی اتاق خواب و اجزای آن فکر شما را مشغول نموده و یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *