انواع رژیم لاغری استاندارد و اصولی برای کاهش وزن در بازه زمانی مشخص

انواع رژیم لاغری

شاید شما هم جزء افرادی هستید که قصد لاغر شدن و کاهش وزن دارید . قبل از مطالعه متن پایین بهتر است بدانید که برای کاهش وزن اصولی و درست بهتر است اول به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و چکاب های لازم را انجام دهید .

انواع رژیم لاغری 8

رژیم کم چرب

در این رژیم شما باید از موادی که دارای کالری بالایی هستند پرهیز کنین این رژیم مستلزم  این است که شما آگاهی کافی روی کالری مواد خوراکی هایی که در طول روز مصرف می کنید داشته باشید .

انواع رژیم لاغری 5

رژیم پایش وزن

این رژیم بر اساس این است که شما چه مقدار از وزن خود را می خواهید کم کنید و باید روزانه بر اساس وزن دلخواه خود چقدر باید کالری دریافت کنید .

رژیم اتکینز  انواع رژیم لاغری 3  

این رژیم مصرف غذا های پروتئین دار مانند ماهی و تخم مرغ و غذا های پر چرب مانند خامه ، کره و روغن  در مجموع فرد کالری کمتری دریافت می‌کند.مصرف کربوهیدارت‌ هایی مانند نان، برنج، سیب زمینی، شکلات، چیپس، غلات و شکر هم به شدت کاهش می یابد.

.انواع رژیم لاغری 2

رژیم یک روز درمیان

در این رژیم ۲ نوع برنامه انتخابی وجود دارد، یکی روز های عادی و یکی روز های سبز. در روز های سبز می‌توانید به مقدار نامحدود از گروه سبزی‌ ها، میوه‌ ها، حبوبات و غذا های نشاسته‌ ای مانند پاستا، سیب زمینی و برنج استفاده کنید. در روز های عادی هم می‌ توانید پروتئین بیش تری بخورید .

 

انواع رژیم لاغری 1

منبع : دکور مد

مطلب پیشنهادی

کفش نوزاد گلدار

بازار کفش نوزاد در نقاط مختلف تهران بهمراه تصاویر مدل های متنوع از این محصول

بازار کفش نوزاد برای افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار جذاب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *